meest gestelde vragen

Kan ik losse tickets vooraf reserveren voor een bezoek?

Ja, u kunt vooraf online reserveren via onze website voor een bezoek aan één van onze accommodaties. Dit is raadzaam, vanwege een maximale capaciteit. Vol=vol.

Moet ik als pashouder ook vooraf reserveren voor een bezoek?
Ja, vooraf online reserveren voor pashouders is verplicht. Zonder reservering geeft uw pas geen toegang.
Is reserveren vooraf verplicht?

Wij werken met een maximum aantal beschikbare tickets, waardoor vooraf online reserveren voor losse tickets raadzaam is, dit is niet verplicht.
Indien u reserveert bent u verzekerd van tickets. Pashouders krijgen pas toegang zodra er een reservering aan de pas gekoppeld is. Daarnaast is het voordeel van vooraf reserveren dat u niet meer in de rij hoeft te wachten en rechtstreeks met uw pas of ticket kunt doorlopen naar de tourniquets.
Indien u niet reserveert loopt u het risico niet meer naar binnen te kunnen, want vol = vol.

Kan ik ook losse tickets aan de kassa kopen?
Er zijn een beperkt aantal losse tickets bij de kassa te koop op basis van beschikbaarheid, welke per pin of contant betaald kunnen worden. Op=op.
Waarom kan ik niet langer dan 14 dagen vooruit reserveren?
Door het hoge besmettingsrisico, kan het zijn dat er op enig moment niet voldoende medewerkers beschikbaar zijn, waardoor wij ons rooster moeten aanpassen.
Hoe reserveer ik met een Postcode Loterij coupon?
Met een Postcode Loterij coupon kunt u maximaal 4 tickets met korting op de webshop aanschaffen. Selecteer in de webshop onder Zwemparadijs De Scheg het artikel ‘Ik ben in het bezit van een Postcode Loterij coupon’. Geef hier het aantal gewenste tickets in (max. 4 per coupon). Let op: het e-ticket dat u ontvangt geeft géén rechtstreekse toegang tot Zwemparadijs De Scheg. Ga bij aankomst eerst naar de receptie en lever de Postcode Loterij-coupon in. Daar wordt het e-ticket geactiveerd. Er vindt achteraf geen compensatie plaats wanneer in de webshop is gekozen voor de reguliere tickets voor Zwemparadijs De Scheg.
Waarom moet ik een account aanmaken voor het maken van een reservering?
Doordat u de tickets per mail ontvangt, hebben wij uw gegevens nodig. Daarnaast is het met een account mogelijk uw reservering te beheren. Zo kunt u een reservering annuleren, verplaatsen en zijn meerbezoekenkaarten te verlengen.
Hoe gaan de tijdsblokken in zijn werk?
De tijdsblokken op de webshop waarvoor u reserveert geven de begin- en eindtijd aan. De begintijd betreft een vanaf-tijd, u mag dus ook later komen. De eindtijd betreft het einde, waarbij u de accommodatie dient te verlaten. Na de eindtijd is er nog wel gelegenheid tot omkleden.
Kan ik tussen de tijdsblokken door toch blijven?
Nee, tussendoor blijven is niet mogelijk. Na een tijdsblok dient u de accommodatie te verlaten.
Hoe kan ik zien of er nog plek is?

Op de webshop vindt u onderaan ons activiteitenrooster. Hierin is zichtbaar of een tijdsblok te reserveren is, volgeboekt is of al afgesloten is. Selecteert u een te reserveren tijdsblok, dan ziet u daarna de bezetting van de betreffende activiteit. Vol=vol.

Is er een reservelijst?

Nee, er is geen reservelijst. Er kunnen weer tickets beschikbaar komen, zodra een reservering wordt geannuleerd. Dit kan uiterlijk tot aanvang van het tijdsblok. Houdt hiervoor onze webshop in te gaten.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Reserveringen kunnen uiterlijk tot aanvang van het gereserveerde tijdsblok en alleen online worden geannuleerd/gewijzigd, daarna is niet mogelijk.
Het gereserveerde tijdsblok is ingegaan, kan ik nog annuleren?
Een reservering is uiterlijk tot aanvang van het gereserveerde tijdsblok te annuleren, daarna is niet meer mogelijk.
Hoe kan ik annuleren?
Ga in uw account onder ‘Mijn Actieve Producten’ naar uw reservering en kies de optie ‘Annuleren’. Indien het annuleringstermijn verstreken is staat er ‘Niet Annuleerbaar’. Indien u meerdere tickets heeft, moeten deze per stuk geannuleerd worden.
Wat gebeurt er met mijn reservering nadat ik geannuleerd heb?
Bij pashouders: Het tegoed wordt teruggestort op de meerbezoekenkaart. Bij een te late annulering vervalt het bezoek van de meerbezoekenkaart.
Bij losse e-tickets: De reservering is tot maximaal 2 maanden vanaf aanschafdatum te verplaatsen naar een andere datum. Daarna vervalt de mogelijkheid tot omboeking. Er vindt geen restitutie plaats.
Klik in uw account onder ‘Mijn Actieve Producten’ bij het betreffende ticket op ‘Reserveren’ om een nieuwe reservering te plaatsen.
Wat gebeurt er met de geldigheid van mijn pas n.a.v. de onderhoudsweken in zwembad De Scheg van 30 mei t/m 19 juni?
  • Uw Banenzwemabonnement wordt (indien gebruikt bij De Scheg) gecompenseerd met 7 dagen.
  • Uw meerbezoekenkaart voor Banenzwemmen, Groepslessen of Zwemfit (incl. RechtOp) wordt niet verlengd.
  • Uw meerbezoekenkaart voor het Zwemparadijs of de IJs-Water (incl. RechtOp) kaart wordt met 3 weken verlengd.
  • Uw Zwemlesabonnement (bij De Scheg) wordt van 30 mei t/m 5 juni niet in rekening gebracht.
  • Uw Gezinsabonnement Zwemles wordt in juni niet geïncasseerd.
  • Uw MKB pas Recreatief (oude vorm) wordt met 4 weken verlengd.
  • Uw MKB pas Sportief (oude vorm) wordt niet verlengd.
  • De omboektermijn van geannuleerde zwemparadijs tickets worden met 3 weken verlengd.
  • Postcode Loterij, de geldigheid blijft ongewijzigd.
Wanneer gaat de ijsbaan open?

De ijsbaan is geopend van zaterdag 8 oktober 2022 t/m zondag 12 maart 2023. Exacte openingstijden kunt u zien via DEZE link.

Kan ik me inschrijven voor schaatslessen?

We hebben bij IJsbaan De Scheg een divers aanbod van schaatslessen. Het is mogelijk om je in te schrijven voor schaatslessen, inschrijven en meer informatie over het aanbod via DEZE link.

Heeft u nog vragen? U kunt ons telefonisch bereiken (0570-659777) op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en  zaterdag + zondag van 8.00 tot 13.00 uur.