meest gestelde vragen

Kan ik losse tickets vooraf reserveren voor een bezoek?

Ja, u kunt vooraf online reserveren via onze website voor een bezoek aan één van onze accommodaties. Dit is raadzaam, vanwege een maximale capaciteit. Vol=vol.

Kan ik als pashouder ook reserveren en is dit verplicht?

Ja, u kunt als pashouder op voorhand reserveren. Reserveren is niet verplicht, maar wordt aanbevolen om gegarandeerd te zijn van toegang. Zijn wij volgeboekt en heeft u niet gereserveerd, dan geeft uw pas geen toegang. 

Kan ik ook losse tickets aan de kassa kopen?

Er zijn tickets bij de kassa verkrijgbaar, op basis van beschikbaarheid. U kunt met pin of contant betalen. Vol=vol.

Waarom kan ik niet langer dan 14 dagen vooruit reserveren?

Indien door omstandigheden blijkt dat bepaalde activiteiten geen doorgang kunnen vinden, kunnen wij ons rooster aanpassen. 

Hoe reserveer ik met een Postcode Loterij coupon?

Per Postcode Loterij bon kunt u maximaal 4 tickets voor het Zwemparadijs in de webshop of bij de kassa kopen. Selecteer in de webshop onder Zwemparadijs De Scheg het artikel ‘Ik ben in het bezit van een Postcode Loterij coupon’. Geef hier het aantal gewenste tickets in (max. 4 per coupon). Let op: het e-ticket dat u ontvangt geeft géén rechtstreekse toegang tot Zwemparadijs De Scheg. Ga bij aankomst eerst naar de receptie en lever de Postcode Loterij-bon in. Daar wordt het e-ticket geactiveerd. Er vindt achteraf geen compensatie plaats wanneer in de webshop is gekozen voor de reguliere tickets voor Zwemparadijs De Scheg.

Ik bezit al een entreeticket verkregen voor de coronapandemie, hoe kan ik reserveren?

U kunt telefonisch reserveren via 0570-659777.

Waarom moet ik een account aanmaken voor het maken van een reservering?
Doordat u de tickets per mail ontvangt, hebben wij uw gegevens nodig. Daarnaast is het met een account mogelijk uw reservering te beheren. Zo kunt u een reservering annuleren, verplaatsen en zijn meerbezoekenkaarten te verlengen.
Hoe gaan de tijdsblokken in zijn werk?
De tijdsblokken op de webshop waarvoor u reserveert geven de begin- en eindtijd aan. De begintijd betreft een vanaf-tijd, u mag dus ook later komen. De eindtijd betreft het einde, waarbij u de accommodatie dient te verlaten. Na de eindtijd is er nog wel gelegenheid tot omkleden.
Kan ik tussen de tijdsblokken door toch blijven?
Nee, tussendoor blijven is niet mogelijk. Na een tijdsblok dient u de accommodatie te verlaten.
Hoe kan ik zien of er nog plek is?

Op de webshop vindt u onderaan ons activiteitenrooster. Hierin is zichtbaar of een tijdsblok te reserveren is, volgeboekt is of al afgesloten is. Selecteert u een te reserveren tijdsblok, dan ziet u daarna de bezetting van de betreffende activiteit. Vol=vol.

Is er een reservelijst?

Nee, er is geen reservelijst. Er kunnen weer tickets beschikbaar komen, zodra een reservering wordt geannuleerd. Dit kan uiterlijk tot aanvang van het tijdsblok. Houdt hiervoor onze webshop in te gaten.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Reserveringen kunnen uiterlijk tot aanvang van het gereserveerde tijdsblok en alleen online worden geannuleerd/gewijzigd, daarna is niet mogelijk.
Het gereserveerde tijdsblok is ingegaan, kan ik nog annuleren?
Een reservering is uiterlijk tot aanvang van het gereserveerde tijdsblok te annuleren, daarna is niet meer mogelijk.
Hoe kan ik annuleren?
Ga in uw account onder ‘Mijn Actieve Producten’ naar uw reservering en kies de optie ‘Annuleren’. Indien het annuleringstermijn verstreken is staat er ‘Niet Annuleerbaar’. Indien u meerdere tickets heeft, moeten deze per stuk geannuleerd worden.
Wat gebeurt er met mijn reservering nadat ik geannuleerd heb?
Bij pashouders: Het tegoed wordt teruggestort op de meerbezoekenkaart. Bij een te late annulering vervalt het bezoek van de meerbezoekenkaart.
Bij losse e-tickets: De reservering is tot maximaal 2 maanden vanaf aanschafdatum te verplaatsen naar een andere datum. Daarna vervalt de mogelijkheid tot omboeking. Er vindt geen restitutie plaats.
Klik in uw account onder ‘Mijn Actieve Producten’ bij het betreffende ticket op ‘Reserveren’ om een nieuwe reservering te plaatsen.
Wat gebeurt er met de geldigheid van mijn pas n.a.v. de onderhoudsweken in zwembad De Scheg van 30 mei t/m 19 juni?
  • Uw Banenzwemabonnement wordt (indien gebruikt bij De Scheg) gecompenseerd met 7 dagen.
  • Uw meerbezoekenkaart voor Banenzwemmen, Groepslessen of Zwemfit (incl. RechtOp) wordt niet verlengd.
  • Uw meerbezoekenkaart voor het Zwemparadijs of de IJs-Water (incl. RechtOp) kaart wordt met 3 weken verlengd.
  • Uw Zwemlesabonnement (bij De Scheg) wordt van 30 mei t/m 5 juni niet in rekening gebracht.
  • Uw Gezinsabonnement Zwemles wordt in juni niet geïncasseerd.
  • Uw MKB pas Recreatief (oude vorm) wordt met 4 weken verlengd.
  • Uw MKB pas Sportief (oude vorm) wordt niet verlengd.
  • De omboektermijn van geannuleerde zwemparadijs tickets worden met 3 weken verlengd.
  • Postcode Loterij, de geldigheid blijft ongewijzigd.
Welke periode is de ijsbaan geopend?

De ijsbaan is geopend van zaterdag 8 oktober 2022 t/m zondag 12 maart 2023. Exacte openingstijden kunt u zien via DEZE link.

Kan ik me inschrijven voor schaatslessen?

We hebben bij IJsbaan De Scheg een divers aanbod van schaatslessen. Het is mogelijk om je in te schrijven voor schaatslessen, inschrijven en meer informatie over het aanbod via DEZE link.

Heeft u nog vragen? U kunt ons telefonisch bereiken (0570-659777) op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en  zaterdag + zondag van 8.00 tot 13.00 uur.