meest gestelde vragen

Kan ik losse tickets vooraf reserveren voor een bezoek?

Ja. Reserveren kan via onze website en is raadzaam vanwege een maximale capaciteit, maar is niet verplicht. Vol=vol.

Kan ik als pashouder ook reserveren en is dit verplicht?

Ja,  je kan als pashouder op voorhand reserveren. Reserveren is niet verplicht, maar wordt aanbevolen om gegarandeerd te zijn van toegang. Zijn wij volgeboekt en heb je niet gereserveerd, dan geeft je pas geen toegang.

Is reserveren vooraf verplicht?

Reserveren is niet verplicht, maar wel raadzaam.  Er zijn namelijk een maximum aantal tickets beschikbaar. Bij een reservering ben je gegarandeerd van toegang en hoef je niet in een rij te wachten. Je ontvangt direct toegang bij de tourniquets.

Hoe kan ik zien of er nog plek is?

Op de webshop vindt je onderaan ons activiteitenrooster. Hierin is zichtbaar of een tijdsblok te reserveren is, volgeboekt is of al afgesloten is. Selecteer een te reserveren tijdsblok, dan zie je daarna de bezetting van de betreffende activiteit. Vol=vol.

Kan ik ook losse tickets aan de kassa kopen?

Er zijn tickets bij de kassa verkrijgbaar, op basis van beschikbaarheid. Je kunt met pin betalen. Vol=vol.

Is er een reservelijst?

Nee, er is geen reservelijst. Er kunnen weer tickets beschikbaar komen, zodra een reservering wordt geannuleerd. Dit kan uiterlijk tot aanvang van het tijdsblok. Houdt hiervoor onze webshop in te gaten.

Waarom kan ik niet langer dan 14 dagen vooruit reserveren?

Indien door omstandigheden blijkt dat bepaalde activiteiten geen doorgang kunnen vinden, kunnen wij ons rooster aanpassen.

Waarom moet ik een account aanmaken voor het maken van een reservering?

Doordat je de tickets per e-mail ontvangt, hebben wij je gegevens nodig. Daarnaast is het met een account mogelijk je reservering te beheren.
Zo kan een reservering annuleren, verplaatsen en zijn meerbezoekenkaarten te verlengen.

Kan ik mijn reservering annuleren/verplaatsen?

Reserveringen kunnen uiterlijk tot aanvang van het gereserveerde tijdsblok en alleen online worden geannuleerd/gewijzigd, daarna is niet mogelijk.

Het gereserveerde tijdsblok is ingegaan, kan ik nog annuleren?
Een reservering is uiterlijk tot aanvang van het gereserveerde tijdsblok te annuleren, daarna is niet meer mogelijk.
Hoe kan ik annuleren?

Ga in je account onder ‘Mijn Actieve Producten’ naar je reservering en kies de optie ‘Annuleren’.
Indien de annuleringstermijn verstreken is staat er ‘Niet Annuleerbaar’. Indien je meerdere tickets heeft, moeten deze per stuk geannuleerd worden.

Wat gebeurt er met mijn reservering nadat ik geannuleerd heb?

Bij pashouders: Het tegoed wordt teruggestort op de meerbezoekenkaart. Bij een te late annulering vervalt het bezoek van de meerbezoekenkaart.
Bij losse e-tickets: De reservering is tot maximaal 2 maanden vanaf aanschafdatum te verplaatsen naar een andere datum. Daarna vervalt de mogelijkheid tot omboeking. Er vindt geen restitutie plaats. Bij tickets voor het recreatieve buitenbad Borgelerbad en IJsbaan De Scheg geldt dat als de locatie binnen deze 2 maanden sluit, de omboekperiode tot sluitingsdatum geldt.

Welke periode is de ijsbaan geopend?

De ijsbaan is geopend van zaterdag 7 oktober 2023 t/m zondag 10 maart 2024. Exacte openingstijden kunt u zien via DEZE link.

Kan ik me inschrijven voor schaatslessen?

We hebben bij IJsbaan De Scheg een divers aanbod van schaatslessen. Het is mogelijk om je in te schrijven voor schaatslessen, inschrijven en meer informatie over het aanbod via DEZE link.

Mogen kinderen vanaf 6 zonder begeleiding zwemmen?

Kinderen vanaf 6 jaar die in het bezit zijn van een AB diploma mogen zonder begeleiding zwemmen. Kinderen dienen zich te melden bij de receptie en vervolgens bij de Senior in het zwembad. De Senior kan een afweging maken om hen te laten voorzwemmen.

Heb je nog vragen? Je kunt ons telefonisch bereiken (0570-659777) op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en  zaterdag + zondag van 8.00 tot 13.00 uur.