Nieuwe webshop

 

Meest gestelde vragen

Op 21 september 2021 zijn wij overgegaan op een nieuw kassa-, reservering- en Leerlingvolgsysteem

De nieuwe omgeving heet ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’. Hierin kunt u:

  • uw bezoek reserveren
  • uw meerbezoekenpas of abonnement verlengen
  • de zwemlesgroep van uzelf of uw kind vinden en per 4 weken betalen
  • de schaatsles inschrijving van uzelf of uw kind vinden

Voor het gebruiksgemak hebben wij webshop instructies opgesteld, die u hieronder kunt downloaden en afdrukken.

Download webshop instructies  

Inloggen in ‘mijn Sportbedrijf Deventer’ omgeving

Hoe kan ik inloggen?

  1. Ga naar https://mijn.sportbedrijfdeventer.nl/
  2. Klik op inloggen.
  3. Klik op wachtwoord vergeten.
    Was u eind augustus nog in het bezit van een account, maak dan geen nieuw account aan, dat hebben wij al voor u gedaan.
  4. Vul in het lege veld uw bij ons bekende e-mailadres (het adres waar u deze mail op heeft ontvangen) in en klik op aanvraag versturen.
  5. U ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord. Heeft u geen e-mail ontvangen? Kijk dan of deze bij uw spam terecht is gekomen.
  6. Ga opnieuw naar mijn.sportbedrijfdeventer.nl en klik op inloggen.
  7. Bent u ingelogd? Klik op ‘Mijn Sportbedrijf Deventer omgeving’ rechts bovenin en bekijk uw account.
  8. Vul uw eigen naam en gegevens in onder Mijn gegevens.
  9. Heeft u kinderen, dan staan uw kinderen onder uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ omgeving. Als ouder/verzorgen heeft u dus een eigen account, met daaronder de gegevens van uw kind.

Reserveren en annuleren

Vanaf wanneer kan ik reserveren?
Na het inloggen in uw omgeving kunt u vanaf 14 dagen voor uw bezoek reserveren en tot uiterlijk 8 uur voor uw bezoek annuleren.
De tijdstippen voor het recreatief schaatsen, squashen, zwemmen, banenzwemmen en de uiteenlopende groepslessen worden dus niet meer wekelijks op woensdag beschikbaar gesteld, maar dagelijks 14 dagen voor de betreffende activiteit.

Tot wanneer kan ik annuleren?
Indien u uiterlijk 8 uur voor uw bezoek uw reservering heeft geannuleerd in uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer omgeving’ kunt u uw bezoek verplaatsen na een andere bezoekdag. U kunt tot uiterlijk 2 maanden na de besteldatum uw ticket verplaatsen en op dat moment maximaal 14 dagen vooruit reserveren.
Heeft u niet tijdig geannuleerd, dan komt uw reservering te vervallen en kan uw bezoek niet verplaatst worden. U ontvangt geen geld terug. Bent u in het bezit van een meerbezoekenkaart, dan wordt het bezoek van uw kaart afgeschreven.

Blijft reserveren en annuleren verplicht?
Ja reserveren en annuleren blijft verplicht.

Ik heb al gereserveerd, moet dat nog eens?
Heeft u al gereserveerd via de oude webshop. Dan biedt het gekochte e-ticket toegang tot de activiteit.
Ook uw pas geeft toegang (na activatie bij de receptie). Het nieuwe e-ticket geeft toegang bij het nieuwe tourniquet.

Kan ik met mijn pas reserveren ook al ben ik nog niet langs geweest?
Ja, als u uw abonnement ziet staan onder ‘mijn actieve producten’ kunt u direct reserveren. Bij uw eerste bezoek registreren we dan uw pas.

Kan ik wel komen zwemmen als mijn pasinformatie niet juist is?
Ja, u kunt bij de receptie aangeven dat uw gegevens niet juist geregistreerd staan. U kunt gaan sporten op het door u gereserveerde tijdstip. Wij zoeken ondertussen uit wat er niet goed is gegaan en na afloop verzoeken we u terug te keren na de receptie.

Kan ik telefonisch mijn pasnummer doorgeven?
Nee, dit kan niet. Helaas neemt ons systeem niet het pasnummer over dat gedrukt staat op de passen. Bij uw eerste bezoek verzoeken wij u zich te melden bij de receptie zodat wij uw pas kunnen koppelen aan het systeem.

Meerbezoekenpas

Hoe waardeer ik mijn meerbezoekenpas op?
In uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ omgeving vindt u ook het restant tegoed op uw meerbezoekenpas. Verloopt uw tegoed bijna, dan ontvangt u van ons vast een herinnering. Vanaf de nieuwe webshop kunt u online een nieuwe meerbezoekenpas bestellen. Ga hiervoor naar ‘mijn actieve producten’ en klik op de button opnieuw bestellen. U kunt uw overgebleven tegoeden niet meenemen bij het bestellen van een nieuwe pas.

Hoe verloopt uw eerstvolgende bezoek?
U ontvangt geen nieuwe meerbezoekenpas, maar bij uw eerstvolgende bezoek dient u zich te melden bij de receptie, waar uw pas gekoppeld wordt aan het nieuwe kassasysteem. Vergeet dus niet uw pas mee te nemen! Houdt u bij uw eerstvolgende bezoek rekening met enig oponthoud.

Wat is de geldigheid van uw pas?
Uw pas is een jaar geldig, daarna komt uw openstaande tegoed te vervallen. Het is niet mogelijk uw pas en daarmee uw tegoed te verlengen. Passen die geldig waren tot en met 21 september, zijn vanwege deze overgang verlengd met 3 maanden.

Zijn er wijzgingen voor mijn Recht Op pas?
Heeft u een pas via Recht – Op dan blijft de betalingswerkwijze en geldigheid van uw pas ongewijzigd. Wel dient u uw pas opnieuw te reserveren en kunt u online in ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ omgeving, uw tegoed inzien.

Zwemles

Hoe registreer ik mijn leskaart?
Nadat u uw account geactiveerd heeft ziet u de geldigheid en het saldo van uw leskaart of de leskaart van uw kind, onder ‘mijn actieve producten’. U kunt de leskaart hier verlengen, onder de button ‘opnieuw bestellen’. Ouders kunnen ook in het Leerlingvolgsysteem zien of de pas van hun kind geldig is.

U ontvangt geen nieuwe zwemleskaart, maar bij uw eerstvolgende bezoek dient u zich te melden bij de receptie, waar uw leskaart gekoppeld wordt aan het nieuwe kassasysteem. Vergeet dus niet uw leskaart mee te nemen!
Een medewerker van Sportbedrijf Deventer biedt u eerst toegang tot de zwemles en verzoekt u daarna terug te keren naar de receptie om de leskaart te koppelen. Zo ontstaat er geen oponthoud voor aanvang van de les.

Zijn er wijzigingen voor de betaling?
De betaling van de zwemles voldoet u vanaf nu per 4 weken en niet langer per maand.
U dient de betaling te voldoen in uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer omgeving’, onder de knop zwemlessen, alwaar u de afgenomen zwemles selecteert en uw betaling voldoet. U ontvangt voor het vervallen van de leskaart een reminder per mail. Vervalt er een les, bijvoorbeeld vanwege vakantie, dan wordt dit bedrag automatisch in mindering gebracht. Het is mogelijk dat uw eerste betaling niet voor 4 lessen is, maar slechts 1, 2 of 3 lessen. Dit is een eenmalige administratieve correctie. Vanaf de daaropvolgende betaling betaalt u per 4 weken.

Zijn er wijzigingen voor het Gezinsabonnement?
Bent u in het bezit van een Gezinspas dan dient u uw bezoek online te reserveren. Dit kan onder uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ account onder ‘mijn actieve producten’.
U voldoet uw maandelijkse betaling vanaf nu per automatische incasso. De incasso wordt de eerste week van de maand afgeschreven. U dient de incasso online te activeren. Wij zullen per 1 oktober de gezinspas incasseren voor € 13,45 per maand.
INCASSO ACTIVEREN 

Schaatsles

Kan ik met mijn ticket de schaatsles bezoeken?
Nadat u uw account geactiveerd heeft ziet u uw inschrijving voor de schaatscursus onder ‘mijn actieve producten’. U heeft na uw inschrijving al een ticket van ons ontvangen. Zowel met uw reeds ontvangen e-ticket als met de QR code die u in uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ omgeving vindt, krijgt u toegang tot uw geboekte schaatscursus. Scan hiervoor de code van uw ticket bij de draaipoortjes. Dit kan vanaf uw mobiel of een geprinte versie van het ticket.

Neemt u ook een schaats abonnement af, dan is deze verkrijgbaar bij de receptie van de ijsbaan vanaf 9 oktober. Uw abonnement wordt op uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ account bijgeschreven, vanwaar u uw bezoek vanaf dat moment kunt reserveren. U ontvangt geen pas, maar een e-ticket per bezoek.

Abonnementen

Zijn er wijzigingen voor uw banenzwemabonnement?
Maakt u gebruikt van een banenzwemabonnement dan blijft deze ongewijzigd. De betaling voldoet u nog steeds per automatische incasso.
Wel dient u online in uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer omgeving’ uw bezoek te reserveren.

MKB pas

Kan ik met mijn MKB-pas reserveren?
Maakt u gebruikt van een MKB pas dan dient u in uw ‘Mijn Sportbedrijf Deventer’ omgeving uw bezoek te reserveren. 
Het is niet mogelijk online uw Squash bezoek te reserveren. Wilt u squashen, dat dient u telefonisch te reserveren via 0570-659777.

U ontvangt geen nieuwe MKB-pas, maar bij uw eerstvolgende bezoek dient u zich te melden bij de receptie, waar uw pas gekoppeld wordt aan het nieuwe kassasysteem. Vergeet niet uw pas en houdt u bij uw eerstvolgende bezoek rekening met enig oponthoud.

Hoe dien ik mijn MKB pas te verlengen?
Het verlengen van uw MKB pas verloopt niet via dit systeem. U ontvangt uiterlijk 10 dagen voor de vervaldatum van uw pas via e-mail bericht over de verlenging.

Actietickets en vrijkaarten

Bent u al in het bezit van een entreekaart?
Heeft u een vrijkaart van De Scheg, een kaart verkregen via uw werkgever, of een ticket gekocht via een vakantiepark of de Eurosparen actie? Reserveer uw bezoek in onze webshop en selecteer vervolgens het soort ticket dat in uw bezit is om uw toegangsbewijs te ontvangen.

Bent u in het bezit van een postcodeloterijbon?
Reserveer uw bezoek in onze webshop en lever uw bon in bij aankomst bij onze receptie.

Vragen

Tot slot, we doen ons uiterste best om de overgang naar het nieuwe systeem zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bij vragen verzoeken wij u vriendelijk niet telefonisch contact op te nemen maar te mailen: